Godmorgon

Vilken dag man hade igår. Jag var och hämtade ut min nya mobil och jag är super nöjd över den. Men det tog tid innan jag fick igång den. Jag tror inte att jag och tekniska grejer kommer så bra överrens. För inte visste jag att en mobil kan vara i offline fast man har slagit på den och skrivit sin kod... Min mobil var ständ över två timmar, jag höll på bli galen när jag höll på med den. För det enda jag kunde göra vara att ringa sos samtal. Sen så fattade jag inget heller när jag läste i instruktionsboken. Det stod ju inget vettigt i den. Jag kommer ihåg tidigare när man köpt en ny mobil så var det bara sätta in sitt sim kort så skulle man trycka ok hela tiden och sen var den igång. Men inte den här mobilen, två gånger så stoppade jag sim kortet fel, men tredje gången så gick det. Jag som aldrig har stoppa in ett sim kort fel. Men nu har jag allafall gjort det.

Sen när jag skulle få igång spotify så gick det inte, för den menade på att jag inte hade gjort nån beställning. Och det har jag gjort, så jag får väl ringa till telia och så får dom hjälpa mej. Men hur som helst så fick min sambo hjälpa mej att få igång min mobil, han skrattade när han såg att jag hade den offline, jag tyckte inte det var kul för jag var nog irriterad över mobilen haha.

Sen så var vi och hämtade våra sängbord, och det blev även att vi köpte ett bord. Jag säger inte än vad det är för slags bord och vad vi ska ha det till hihi. Bordet är super snygget, jag är så nöjd så det är som att jag går på moln just nu hihi. Jag längtar verkligen tills allt är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0