Min påskhelg

Jag har ju lovat er att visa bilder från min påsk.
Men jag börjar med att min sambo och jag åt en go middag på skärtorsdag sen så hade även min sambo fått en skumpa och en flaska vin från chefen. Så vi drack röd vinet till middagen på skärtorsdag.



Det var gott och passade till vår middag.

Sen på långfredagen så var vi hos min broder med hans familj, då var vi ute i stort sett hela dagen för det var så fint väder och självklart blev det en äggtoddy.



Äggtoddy.

Så blev det även att dricka den nya cidern från Systembolaget, och den är helt klart min favorit.



Glow.

På kvällen så skickade vi upp tre såna här.






Har ingen aning vad det heter när man skickar upp såna här.
Min påsk hade en bra start men slutade tråkigt som ni vet.


Kommentarer
Postat av: Nina

Fina bilder och detdär rödtjutet är så gott!

Det ska verkligen bli härligt att resa till Frankrike i sommar, det blir ett par dagar i Normandie och sedan avslutar vi semestern i Paris (var ju där för 3 år sen när vi förlovade oss, det är en helt underbar stad)

Tror att jag glömde att svara på din fråga för ett tag sen, var på Hawaii för ca 10 år sedan, hälsade på hos en vän som visade mig ön (var på den mest kända ön Oahu med Waikiki beach etc) En helt magisk ö som jag gärna återvänder till snart (kanske smekmånad en dag? vem vet hihi)



Ha en trevlig helg du också.

Kramar!!

2011-04-29 @ 21:04:01
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0