Only one

Vet ni vad jag skulle behöva? Jag skulle behöva en sån här stol...



Louis Ghost Karmstol kostar ca 2700kr.


Eller en sån här



Victoria Ghost stol kostar ca 2110kr.

Nån av dom här modellerna skulle jag vilja ha. Den ska vara genomskinlig eller ska man säga att den ska vara klar som det står på nätet. För jag vill inte ha nån färg på den. Bara just en sån skulle jag behöva!

Jag ska erkänna jag har funderat jätte mycket på den sen jag var på Casa Vikström. Är det ingen som vill ge mej en sån gratis? Hihi.

Kommentarer
Postat av: Nina

Oh jag oxå, de är så snygga! :)



Happy weekend på dej sötis.

Kram Nina.

2011-04-08 @ 19:09:44
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Sån hade varit fin och ha. Eller såna! Hoppas ni har en underbar helg i Kalix:) Kram

2011-04-09 @ 21:36:47
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: gaby

Tror att det är Victoria ghost dom har i Big Brother i svart.I så fall är det i dyraste laget,för dom är ju inte precis rädda om sakerna.Det är inte billigt nåt av inredningen i och för sej.Lyx. Kram på dej.

2011-04-10 @ 17:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0