Wednesday



Här är mina fina rosa Converse. Jag är så nöjd med dom, för vi kommer ha så mycket kul i sommar hihi.
Tack så mycket Maria att du fixade ett par till mej!!! =)

Jag hade en riktigt bra dag på Storheden, och jag kan säga att det har kommit ut nya cider sorter som jag var självklart tvungen att köpa och så blev det två flaskor rosé som två bloggare har skrivit om, får se om jag gillar det.

Sen bästa av allt man har fått lönen idag så det blir att betala räkningarna så fort som möjligt.

Kommentarer
Postat av: gaby

Ja du Nina jag tror säkert att du och dina skor får en trevlig sommar.En sommar i rosa skimmer,hi,hi. Ha en fin kväll.

2011-04-20 @ 17:43:35
Postat av: Nina

Tack Gaby! Detsamma du ska också ha en riktigt fin kväll! =) Kram

2011-04-20 @ 19:37:50
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Nina

Riktigt fina :)Förstår att ni kommer att trivas i sommar!!

GLAD PÅSK på dej.

Kram Nina.

2011-04-21 @ 18:48:01
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0