Monday

Vilket väder vi har idag, det är helt sjukt vad det blåser och regnar. Men jag tycker ändå att det är lite små mysigt hihi, förutom när jag måste ut med vovven då är det inte så kul haha.
Men vi har ju som varit bortskämda med fint väder och sol, så det gör inte så mycket att det regnar idag för det behövs.

Jag har lånat hem lite gamla filmer idag från jobbet, eller dom är inte så gamla dvs dom är på topplistan. Så det passar bra att se på film idag. Sen så har jag lite längre sovmorgon imorgon eftersom jag börjar senare.
Hoppas ni har haft en bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag måste bli bättre på att bära smycken! Det "hottar" ju upp vilken outfit som helst!



Så ni börjar få skitvädret nu.. Usch! Hoppas det är de dagar du jobbar och inte när du är ledig. Vi har haft helt galet skitväder här längst nere i söder..



Jag är lite spänd på din överraskning som du berättar på fredag... Kram

2011-08-08 @ 21:20:23
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0