Sunday

Jag har verkligen varit upptagen hela helgen. Igår när jag hade slutat jobbet klockan två så var det bara skynda sej hem och byta om för att åka till Boden. Det var nämligen bilutställning där, så min sambo ställde ut sin bil sen så gillar han också att gå på såna utställningar. Jag var så snäll och följde med hihi.

Idag slutade jag också klockan två, så det var bara skynda sej hem idag också för vi skulle upp på Ormberget och grilla med våra vänner. Jag kan säga att det var verkligen trevligt för det är en så otroligt fin utsikt där. Känns som att man ser hela Luleå haha.
Så nu är vi hemma och jag har hunnit och städa så nu blir det att ta en dusch och bara njuta av kvällen för imorgon blir det ett hårt jobbpass igen, dvs 10 timmar.

Men jag har något att berätta som hände på mitt jobb idag, fattar inte varför jag ska alltid råka ut för allt. Undra om man kan skaffa ett stämplingskort hos polisen?
Men det blir senare ikväll jag skriver om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0