Tisdag

Oj, jag har inte bloggat på två dagar. Det är olikt mej, för jag brukar annars säga till när det blir lite med inlägg. Men det är så här, jag jobbar ju en hel del nu. Just nu har jag bara 3 dagar kvar utav mina 8 dagar isträck. Så när jag kommer hem från jobbet så blir det att jag göra lite andra saker än att jag slår på datorn. Sen så är jag fortfarande sjuk. Trodde att jag var påväg att bli frisk så jag gick på en långpromenad igår, och det skulle jag inte ha gjort. För idag har jag känt mej dålig. Försökte tillomed sjukskriva mej idag när jag var på jobbet men det var ingen som kunde hoppa in för mej så jag stannade kvar och jobba. Och det var tur för nu känner jag mej bättre, men jag tänker mer på kunderna att det är kanske inte så kul att köpa saker från mej när man hör att jag är hes och hostar en hel del.

Idag ska vi ha middagsgäster, bjöd hit folk i söndags. Så det blir trevligt, men jag är rädd för att jag kan bli trött fort. För jag ska upp tidigt imorgon också.

Ni får ursäkta mej att jag är lite små grinig just nu, men det är inte kul att vara förkyld.

Hoppas att allt är bra med er!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Krya på dig och hoppas att du blir frisk. Snart är du ju ledig igen så du kan vila lite! Kram

2011-08-02 @ 17:50:43
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: Nina

Krya på dej & hoppas att din onsdag blir toppen.

Kram N.

2011-08-03 @ 10:36:15
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0