Torsdag

Yes, nu är jag ledig i tre dagar och vet ni hur underbart det är hihi. Kan inte fatta att jag har jobbat mina 8 dagar i sträck. Men med det så har jag tagit ett glas rött och bara sitter och njuter i soffan med ett leende på läpparna.
Men jag måste säga att kunderna har betett sej konstigt idag på jobbet, det är nästan som att det har varit fullmåne. Dom har som varit arga och griniga på varann sen så har en tvättat sin bil fast det har regnat hela dagen idag...

Nu blir det att se på Scream. Har ju sett alla dom andra tre sen tidigare så det ska bli intressant och se om den fjärde filmen är bra. För jag gillade den första.
Ha en super bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0