Torsdag

Nu är jag äntligen ledig i en dag, så jag kommer ha fullt upp imorgon. Men jag har redan idag påbörjat med mina inköp för mitt kalas nästa vecka. Som vanligt blir det att fira min födelsedag i två dagar.
Kan inte fatta att om en vecka så är jag 30 år hihi. Har redan börjat få lite panik haha.

Idag gick det tungt att jobba, för igår så slutade jag 19:00 och klockan 20:00 skulle vi vara hos mina vänner för vi skulle sitta ute och grilla korv hos dom. Kan säga att det var verkligen mysigt, det hör som till när det är höst att sitta ute i mörkret och grilla. Vi kom inte hem förrän efter tolv på natten så det blev inte så många timmars sömn. Men imorgon blir det att sova så länge jag bara kan.
Nu blir det att se en movie som vi alltid gör haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0