Choklad

Inom ca tre veckor så har vi fått två nya stora godisbutiker i Luleå. Jag hoppas verkligen att nån av butikerna har goda chokladpraliner och sånt. Dvs finare godis.



Tex såna här menar jag.

För jag älskar lyxig choklad. För det är svårt att få tag på fin choklad i Luleå och jag vill kunna unna mej sånt här eftersom jag äter nästan inte annars godis, förutom förra helgen då haha.



Sån här choklad älskar jag också.

Vi fick dom här strutarna av mina föräldrar när vi bjöd dom på middag. Det är så god choklad.
Då förstår ni vad jag är ute efter. Så jag hoppas som sagt att nån av butikerna har sån godis för då kommmer dom ha mej som kund hihi.


Kommentarer
Postat av: Gaby

Jag älskar också god choklad,typ det du visat,dyra praliner,vilken lyx.MMMMMMMM.Det är så otroligt vackert ute,som ett jätte vackert stort julkort.Men man blir irriterad när man måste sopa bort all snö från bilen,hi,hi.

2011-12-09 @ 13:38:41
Postat av: maria

Hej Nina! kikar in hos dig o säger hej!=) long time no see,men jag har helt enkelt haft fullt upp med jobb!,lite lugnare nu dock framöver så har börjat blogga litegrann nu!



som du kanske har märkt har jag satt lösen på bloggen! har varit i valet o kvalet länge hur jag ska göra med det där o när jag ändå inte uppdaterat så mycket så kan den lika gärna vara låst! gillar helt enkelt inte att så många nyfikna tittar in o kanske inte ens kommenterar, så tråkigt helt enkelt! och känns helt ärligt inte bra o inte veta om vem som tittar in där!, därav lösenord! men jag tänkte att om du vill så skickar jag gärna lösenordet till dig! för jag tycker ju ändå att det är roligt att du kikar in o du brukar ju kommentera då o då(självklart kan man inte alltid kommentera men du vet hur jag menar=)) o sen har vi ju följt varandra så länge så då känns det ju helt självklart att du ska få det!=) så skicka din mailadress så får du det!=)



mmm såg gott ut det där!=)...



önskar dig en trevlig fredagkväll kram på dig!

2011-12-09 @ 16:18:24
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: NIna

Fy fasen vad gott med Åre Chocklad, den med polka är jag nyfiken på :)

2011-12-10 @ 08:28:51
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0