Godmorgon

Vilken trevlig julafton jag hade igår och jag fick så mycket fina saker. Får skriva mer om det sen.
Men en sak ska jag säga att det var verkligen inte roligt att jobba julafton. Fattar inte hur det kunde vara så mycket folk på mitt jobb, firade dom inte jul? Jag hade folk hela tiden enda till klockan halv sex och klockan sex så slutade jag. Så jag hade lugnt bara i en halvtimme. Men jag vill verkligen inte jobba nån mer julafton.

Idag så blir det att jobba som vanligt, dvs till klockan nio. Så vi kommer ha en hel del saker att göra, samt att det kommer vara mycket folk. Sen när jag slutar så måste jag nästan gå och lägga mej på en gång när jag kommer hem eftersom jag ska öppna imorgon. Men dom passen gillar jag så det är lugnt.
Ha en jätte bra juldag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Nina, härligt att du är nöjd med julen, vad fick du i julklapp ??

Snälla snälla hjälp min dotter så hon får pris i en tävling hon är med i, vore underbart om du ville lägga ut länken i din blogg

Tävlingen slutar den 27

http://samycketbattre.tre.se/v/238/

maria

2011-12-25 @ 12:58:56
Postat av: Gaby

Vad skoj att du är nöjd över din julafton.Själv är jag med supernöjd.Ha en fortsatt trevlig julhelg!

2011-12-25 @ 13:36:17
Postat av: NIna

Låter som en mysig jul. Hoppas att du har haft en bra jobbdag. Kram.

2011-12-25 @ 13:59:48
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack detsamma Nina!:) hoppas du hade en riktigt myzig julafton, min har varit jättebra!:),tack så mycket ja det ska bli skönt o komma iväg!:) ha det så bra själv massa kramar!

2011-12-25 @ 15:32:37
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0