Funderar

Det är en sak som jag har funderat på länge som jag egentligen borde ta tag i, men jag har inte velat att göra det. För sist så hamnade jag på sjukhuset, inte roligt. Som ni kanske kommer ihåg så tog jag bort en prick eller en slags knöl på mitt ben 2009. Nu har jag fått en till sån prick som blir bara större och större och jag har haft den över ett år, men jag har som inte velat boka nån tid till nån vårdcentral eftersom jag tycker att dom är klåpare. Vårdcentralen är ett slakthus. Så idag ska jag boka tid hos en privat läkare. För jag vill bli av med den här pricken/knölen. Så ska dom få ta reda på vad det är för något.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tips från Sanna: Leta reda på en läkare som verkar seriös, google på namnet och kolla betyg på eniro. Har en jättebra här i Uppsala, men det kanske är lite långt för dig? Kram Kram!

2011-02-15 @ 16:40:45
Postat av: gaby

Sluta att fundera och boka tid hos en hudläkare,inte nån vårdcentral. Kram.

2011-02-15 @ 16:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0