Godmorgon

Jag trodde att jag skulle dö igår, snacka om att det är jobbigt att flytta. Nu ska jag inte flytta på flera år, för nästa gång vi flyttar är det till ett hus.
Man fick verkligen värsta träningen igår för att bära alla kartonger, jag har ingen aning hur många kartonger det blev, men jag kan säga att det är en hel del. Så nu vet vi alla fall vad vi kan göra på dagarna, packa upp.

Jag kommer vara rätt så tyst här på bloggen hela helgen, för man vill få ordning på alla saker. Folk har varit så förvånad att vi hade så mycket saker, men det går fort att dra ihop saker. Men nu ska jag inte köpa något på länge.
Vi har lite till saker att hämta idag också från gamla lägenheten, men det är inte mycket.
Ha en super härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det låter som ni har fullt upp! Jag längtar inte till den dag jag ska flytta och packa ner hela hemmet. Det är så lätt att lägga saker på lager och tänka "den kan ju vara bra att ha"... Akta ryggen. Du har väl lärt dig att lyfta rätt? haha. Kram!

2011-02-26 @ 11:48:38
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: Nina

Oh fy kan tänka mig att det var jobbigt! Hoppas att ni kommer att trivas bra i nya lgh.

Ha en skön lördag & unna dig ett glas vin lr två :D

Kramis.

2011-02-26 @ 11:50:25
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0