HAPPY VALENTINE´S DAY!

Å vad det är skönt att man är äntligen hemma, så nu har jag intagit soffan och sträckt ut benen. Nu blir jag fast i soffan i några timmar hihi. Måste läsa alla bloggar som jag har missat i helgen, för jag hade inte tid att sitta framför datorn då.

Det har gått bra att jobba idag, men det var inte kul när jag skulle ut och sätta upp löpsedlarna till kvällstidningarna, trodde att jag skulle frysa bort mina fingrar. Jag var ute högst i en minut och det stack som bara den i mina fingertoppar. Så nu får jag smörja in för fullt mina händer för dom är så torra och röda. Men annars har dagen varit bra. Kanske ska jobba imorgon också, får se vad som händer.

Idag så är det ju Alla hjärtans dag, ska ni fira? Har ni fått nån present?
Jag ringde till min sambo när jag kom hem och sa till han om han tänker ge mej nån present så kan han köpa en ny motorvärmare kabel. För tydligen så har den gamla börja smälta, och det är inte bra. För man vill gärna ha en varm bil på vintern. Så vi får se om jag får nån hihi. För det ska vara så här kallt hela veckan.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Oooh vilken romantisk present;)

Jag förstår att du föredrar kylan före storm. Men snart får det vara slut på vintern! När man surfar in på klädaffärer så är det massa fina vårkläder och det enda man kan använda är tjocka vinterjackor.

Vintern i Skåne brukar bestå av regn mest. Som tur var så har det inte regnat speciellt mycket, mest snö. Men nu kommer det ju säkert börja regna bara för det!!



Jag har planerat vad vi ska laga till middag. "Mer än så" ska vi inte fira alla hjärtans dag eller vår årsdag. Hur ska ni göra i kväll?

Kram

2011-02-14 @ 16:13:21
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: gaby

Ha,ha,hoppas du får din motorvärmarsladd,det är väl farligt när den smälter,du kan få en stöt,aj,aj.Det är inte bra.Det är väldigt kallt och värre ska det visst bli i natt. Du ska ha en bra Alla Hjärtans Dag.

2011-02-14 @ 17:18:16
Postat av: Nina

Ha en mysig kväll tjejen! :)

Kram Nina.

2011-02-14 @ 20:22:57
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Hoppas du hade en mysig dag<3

2011-02-15 @ 20:28:36
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0