Jobb

Då åkte jag på jobb på måndag, vi ska göra det som jag älskar allra mest, inventering. Finns det något som jag inte gillar att göra så är det inventering, det är sååå tråkigt. Sen får man ont i huvudet för man räknar så mycket hihi, men när allt är klart så är man super glad. Men det är tur att vi är några stycken så det går fort, så då är det ju inte så där jätte hemskt.

Men det blev att jag bestämde vilken tid vi skulle börja, så det är ju inte dåligt. Så då vet jag inte om dom andra börjar tidigar än mej eller att dom börjar samtidigt. För jag ska ju släppa in en städfirma till lägenheten så då tyckte chefen att det är ingen idé att jag kommer före det.



Bild från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0