Thursday

Jag hann med att gå en sväng på stan innan jag skulle på massagen. Självklart kom jag även hem med en påse, det var något som jag var ute efter. Så jag blev jätte glad när jag hittade den.
Ska visa senare vad det är för något.

Nu ska jag fortsätta och ta det lugnt och dricka vatten så man får ut allt skit från kroppen haha. Ni vet väl efter man har varit på massage så ska man dricka mycket vatten för att bli av med slaggen ikroppen. Tror det heter så, lärde mej det när jag gick i skolan. Hade massage som tillval, de ni! Det var något som ni inte visste om mej.


Kommentarer
Postat av: gaby

Ha,ha,du med dina påsar.Man hittar alltid något att köpa,stort eller litet.Ja du,här är det också kallt.Det är bara att klä på sej. Ha en bra kväll.

2011-02-10 @ 17:54:29
Postat av: Madeleine

Vad köpte du? Hur känns det i kroppen nu? Jag vill också bli masserad!!

2011-02-10 @ 20:23:37
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0