Lördag natt

Kan inte fatta att jag är fortfarande vaken hihi.
Min sambo är ute ikväll så jag har haft min kompis på besök, hon är den första som har varit och hälsat på oss förutom alla dom som hjälpte oss med flytten förstås. Man hade egentligen inte så mycket att visa upp eftersom vi har stort sett alla kartonger i vardagsrummet och lite i köket så man får gå som i en labyrint för att komma till andra sidan av vardagsrummet.
Men jag tycker helt klart att det kommer bli roligare att få packa upp.

Vi har allafall fått upp garderoben idag som jag hade i förra lägenheten. Så imorgon ska jag börja packa upp alla mina kläder.
Har inte hunnit att packa upp så mycket eftersom vi hämta det sista som vi hade kvar i förra lägenheten, så man har fått bära igen några kartonger. Kan säga att jag har ont i hela kroppen och speciellt i händerna. Så det är väl träningsvärk haha.

Eftersom vi inte har kommit igång riktigt i lägenheten så blev det att jag och min vän köpte hem mat från Waldorf. Jag lyxade till med vitlöksbröd med aioli och stekta nudlar med kyckling. Det blev kvar nudlar så det blir att äta det igen imorgon.

Jag trivs verkligen bra i den nya lägenheten men tyvärr så är inte min vovve så lycklig, men jag tror att han kommer snart börja trivas, speciellt när vi har fått bort alla kartonger. För när vi sov här inatt så hoppade han upp i sängen (det är något som han aldrig gör) mitt i natten och skakade som ett asplöv.

Nä, det är kanske dags för mej att sova nu så man kan vakna upp i tid imorgon.
Just ja, vi har även fått en inflyttningspresent i dag av min sambos chefs familj, så det var verkligen snällt och gulligt hihi. Tyvärr var vi inte hemma när dom var förbi oss, men dom får komma en annan dag till oss.

Jag vill bara hälsa till alla er som har tänkt att komma och hälsa på oss, att ni får gärna komma förbi om nån vecka eller så. För det är kaos här hemma, vill ha bättre ordning innan vi visar upp hemmet =)

Kommentarer
Postat av: gaby

Å,vad skönt att ni har flyttat alla era möbler och allt annat.jag förstår att du är helt slut i kroppen av allt slit.Jag törs inte tänka på den dag när vi ska flytta,fy f...Tänk när ni har allt på plats vad skönt.Synd om lilla vovven,krama om honom,han förstår ju inte ett smack. Kram

2011-02-27 @ 11:21:14
Postat av: Nina

Till Gaby! Kan säga att jag är fortfarande jätte sliten, men det är tur att sånt går över tillslut =)

Min vovve mår som vanligt ingen, så det känns riktigt skönt, han har nog fattat nu att vi bor här. Men han vill fortfarande sova i vår säng haha.

Ha det jätte bra! Kram

2011-02-28 @ 07:46:53
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Tack för i lördags. Det var verkligen en mysig kväll! Och gott åt vi oxå. :) Det ska bli kul att se lägenheten igen när du har fått packat upp. Kram

2011-02-28 @ 19:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0