Yes yes yes

Jag är super nöjd med vår lägenhet. Jag gillar även färgerna. Det är vitt i köket och vardagsrummet. Vi kommer få det jätte fint och jag känner även på mej att vi kommer trivas verkligen bra i lägenheten. Jag skulle gärna vilja flytta dit imorgon hihi. Sen det roliga våra namn står redan på dörren.

Men det känns bra att man har fått extra energi för packningen, för nu vet man vart man ska flytta så nu blir det bara roligt att packa haha. Sen så har vi även fått mycket större förråd så det blir bra. Allt känns bara toppen.

Min sambo var duktig på att fota så vi har lite bilder från lägenheten.



Vårt blivande fina kök.

Här kommer det lagas många goda middagar hihi.



Det här hör även till köket så vårt matgrupp kommer vara här.



Vårt sovrum. Jag och min vovve kom med på bilden hihi.



Vårt sovrum.



Vardagsrummet.

Jag hoppas att ni har fått en liten uppfattning hur vår lägenhet ser ut.
För jag är super nöjd.

Kommentarer
Postat av: gaby

Oj,vad roligt,det ser fint ut. Kram.

2011-02-07 @ 23:50:31
Postat av: Madeleine

Kanske inte jättemycket uppfattning. Men lite iaf:) Den ser ljus och din ut. Det är ju något av det viktigaste! Fräsch.

Har ni balkong i matsalen? Ser ut som det..

men fint ser det ut iaf:) Kram

2011-02-07 @ 23:57:23
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: maria

vad kul!!=) ser jättefräscht o fint ut!! vitt ska det vara!=) kommer vårat också va!=) ha en bra dag kram på dig!

2011-02-08 @ 10:34:14
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Nina

Oh vilken fräsch lägenhet! Me like :)



Kram Nina.

2011-02-09 @ 12:37:22
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0