Det är inte kul...

Hjälp vi drunknar i flyttlådor här hemma. Får en sån ångest när jag ser allt det här.




I vårt gästrum/kontor.



I köket.

Ni ser ju hur det ser ut hos oss, det värsta av allt att i dom här kartongerna så är det inte en enda sak från vår lägenhet som vi bor i nu. Det skulle inte alls förvåna mej att när allt är klart så kommer vi säkert ha över 80 flyttlådor att gå med. Bara från den här lägenheten kommer det säker vara över 60 kartonger, fattar ni hur jag gruvar mej för allt det här?

På tisdag kommer jag vara ledig så då tänker jag försöka tömma ena rummet så ska alla kartonger få vara där, men jag ska även påbörja i vardagsrummet.

Kommentarer
Postat av: gaby

Jag avundas dej inte.Det ryms ju inte så mycket i kartongerna,eftersom man måste linda in porslin och prydnader i papper.Har sett hur mycket papper flyttfirmor använder.Det är ju inte skoj om något går sönder.Skriv vad det är i kartongerna,annars blir du tokig. Ha en fin dag.

2011-01-31 @ 10:36:38
Postat av: maria

tack Nina=)....nej det börjar väl smälta undan mer o mer nu!!! men tittar ut just nu o nu snöar det igen haha ja suck!, än är det inte vår!.....oj oj med flyttlådor!!! gud ja det är inte bara så till o flytta det är en hel del jobb! men det är skönt när allt är färdigt!! kram o lycka till får jag säga med eran nya lya så roligt hoppas ni ska trivas!!! kram!

2011-01-31 @ 13:35:10
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Du har en hel del att stå i, som man säger.. Akta ryggen när du håller på!:) Kram

2011-01-31 @ 16:08:47
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0