Favorit

Jag har ett favorit program som går på TLC på torsdagar klockan 21:00.




Kell i karriären.

Ni känner väl igen henne???
Det är ju Kelly som har People´s Revolution. Det är verkligen kul att följa den här serien, och vilken chef hon är. Man såg ju redan hur hon var i The city och The hills. Jag skulle mer än gärna vilja ha henne som chef och jag skulle gärna vilja jobba inom det jobb som hon har.

Hon är en sån chef som är kompis med sina anställda och kan även vara riktigt bestämd. Man ser att dom anställda har även en stor respekt för henne. För hon kan fräsa till dom hihi.

Så har ni kanalen TLC så se det här på torsdag, för ni kommer inte ångra er.

Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Älskar detta program, skaffade kanalen i decemeber och älskar allt really program dem sänder typ :D



Ang: hunden som bet vår hund var en Boxer, som tydligen inte gillar hanar, Han sprang lös med sin husse. Dem bad inte ens om ursäkt.

Vår hund som gillar både honor och hanar har blivit konstig efter den händelsen. Han är vaktsam nuförtiden när stora hanar ska hälsa. Men nu är det bättre. Men nu kan vi absolut inte ha honom lös för jag vet inte om den hunden springer lös mot honom eller så.

2011-01-25 @ 23:23:17
URL: http://Www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0