Godmorgon

Det blev en lång sovmorgon igen, men det behövs eftersom jag vaknar för det mesta när jag har ont i revbenet, jag har nu även börja tro på vad alla andra säger att jag har nog fått en spricka på mitt revben.

Idag tänkte jag att man skulle kanske börja packa lite i flyttlådorna, för vi flyttar ju i slutet av februari. Sen så ska jag be om en offert för flyttstädning idag. För det börjar bli dags att boka en sån.

Jag såg på termometern att det är plus grader idag, helt otroligt hihi. Det är det som är så kul med en blogg att man kan gå tillbaka och se vad man har gjort samt vad som har hänt med mera. För jag blir lika förvånad för varje gång när jag kollar tillbaka haha.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Jag tycker så synd om dej som ska ha så ont.det blir ju så svårt för dej att göra någonting.Du har tänkt packa,men snälla ta det lugnt. Sköt om dej.

2011-01-10 @ 14:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0