Wednesday!

För ca tre veckor sen så beställde jag en sak, som äntligen kom idag. Det var så fint inlaget så man vill nästan inte öppna det hihi.



Ni ser ju hur fint det är. Det är vikt som ett stort kuvert.

Så fick jag även en liten fin present för leveransen tog lite längre tid än vad det brukar göra. Så jag säger Tack så mycket Petra! Jag kommer beställa fler saker från dig!

Petra har en jätte fin webshop Petrified in pink.
Hon gör även dom här fina grafiska trycken med den kända texten.



Det kommer bli mitt nästa köpa. För den kommer passa så bra i vår nya lägenhet.

Nu kanske ni undrar vad jag har beställt för något?!  Men dom som kommer få se det är dom som har vunnit i min tävling. Det har nått med min blogg och göra hihi.

Kommentarer
Postat av: maria

tack! köpte kronlyktan i en butik som heter Lyckohjärtat här i stan, vet inte riktigt vart man kan hitta dem annars men du får googla på det=)....fint inslaget ja!=) hoppas du haft en bra dag kram!

2011-01-26 @ 21:16:19
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ååååh.. Skulle man varit med i tävlingen för lite extra grejer.. Jag vågar inte mixtra med massa krämer eftersom jag är rädd för att hyn ska reagera konstigt på massa olika grejer.

2011-01-26 @ 22:38:23
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det är roligare att få hem grejer med posten som är fint inpackade. :-)

2011-01-27 @ 05:59:24
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0