Onsdag onsdag hela dagen lång!

Oj vad dagarna går fort. Jag hinner ju inte med allt som är tänkt, nu har jag bara två dagar kvar att vara ledig. Tänkt att allt måste gå så fort när man är ledig hihi.

40 års kalaset var hur bra som helst i måndags, hade jätte trevligt. Kom inte hem förrän fem på morgonen. Då snackar vi om elva timmars fest haha. Så jag var rätt så trött igår och så hade jag världens huvudvärk. Men det var tur att den varade inte så länge. Det var därför jag låg så lågt igår hihi.

Idag så hoppas jag på att det blir bilbingo. Jag gillade verkligen det. Sen så vill jag också vinna. Så jag ska försöka övertala min sambo.
Hoppas ni har en härlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0