Sunday

Nu är jag äntligen ledig i 5 dagar och det känns underbart. Idag var det riktigt jobbigt att jobba, för vi hade 29 grader varmt i butiken. Och det är inte lätt att jobba när det är så varmt. Jag höll på svimma och det var inte roligt. Har aldrig varit med om det tidigare. Det sjuka var att jag reagerade på att en tjej hade jätte mycket parfym på sej. Det blev en riktigt obehaglig kombination för mej haha, dvs värme och parfym. För det bara svartnade för mina ögon och så började jag må illa. Men det var väl för jag har varit så dålig på att dricka vätska idag.

Jag hade jätte roligt på 30 års kalaset igår. Jag fick skratta en hel del. Det är helt otroligt hur vissa släkter kan ha så roligt tillsammans.  Det var verkligen gemenskap.

Imorgon ska jag på ett 40 års kalas. Det ska också bli super kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0