Thursday

Idag blev det en lång sovmorgon och det var skönt. Men jag har ändå hunnit med en del saker på morgonen. Varit och hälsat på min sambo när han hade sin lunch. Tvätta kläder och nu så blir det lite småplock i vardagsrummet.

Tänkte även passa på att sitta på vår härliga balkis, för det är jätte skön skugga där just nu. Det är nämligen 21 i skuggan.

Ska även skriva mitt inlägg om Storforsen för nu imorgon är det ju en vecka sen vi var där haha. Jag har även shoppat lite annat i måndags förutom mitt ögonskugga från Chanel. Det jag tänkte tipsa om är en jätte bra sak. Jag vet att jag skrev om det förra året, för jag fick min mamma att köpa såna hihi. Men nu har jag köpt dom själv. Det var min granne som visade dom åt mej förra året.
Ha en super härlig torsdag!



Kommentarer
Postat av: Gaby

Vilket superväder det är,härligt med sommar.Ska bli kul få se dina bilder. Ha en härligt fortsatt kväll.

2011-07-07 @ 19:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0