Erbjudan

Jag gillar när man får fina prenumerationserbjudan. För det är inte kul att få svammel saker. Jag har det här året börjat och prenumera på 4 nya tidningar, sen tidigare så prenumerar jag på två andra som jag har haft i flera år.

Ibland så väljer jag att man får en extra tidning för att slippa få svammel saker. Men med Style By så tog jag faktiskt erbjudan som var det här fina kitet.




Mascara, ögonkräm och eye make-up remover.

Jag har en annan mascara från Body Shop som jag inte har hunnit att använda än, så jag kan säga att jag kommer inte behöva köpa nån ny mascara i år hihi.

Jag gillar märket Clarins så jag är super nöjd med det här kitet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0