Friday

Vilken dag, det blir bara varmare och varmare för varje dag som går. Som nu är det 26,7 i skuggan så sitter man i solen så är det säkert 35. Man måste se till att dricka mycket vatten. För jag började må illa här tidigare idag.

Det var jätte kul att man fick vara med på examensdagen med mina brorsbarn. Man såg några lärare som man själv har haft. Sen så såg jag andra som var i min ålder som också har gått i skolan.

Men nu ska jag sitta i skuggan och ta det lugnt innan jag ska börja förberedda mej för personalfesten. Vi ska vara på färjan. Vi kommer nog bli en hel del eftersom det kommer komma folk från andra mackar.
Hoppas att ni kommer ha en lika härlig fredag som jag och att ni har sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0