Godmorgon

Det blev en liten sovmorgon igen, fattar inte hur jag kan sova så mycket. Men jag tror att jag sover rätt så dåligt eftersom jag vaknar till då och då. Sen så tror jag att jag har haft en feberattack inatt. Jag vaknade av att jag var hel blöt och sängen. Men idag mår jag bra. Sen så ser även mitt ben bra ut. Trodde nästan att jag hade fått en infektion eftersom jag hade feber.

Imorgon är det midsommarafton, så idag blir det att handla lite saker till det. Vi ska ut till Lövskär och fira. Blir ett gäng så blir det att grilla för alla ska ta med sej sin egen mat. Så vi ska grilla oxfile så blir det ett gott grillspett till. Spettet ska innehålla svamp och paprika.
Hoppas ni har en riktigt bra dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0