Monday

Får man säga att jag är lite små glad över att jag inte ska jobba imorgon. För då hinner jag göra allt det som jag måste hinna med innan jag åker till fjällen. För man kan inte säga nej till jobb. Så ikväll blir det att skriva en liten checklista så jag inte glömmer något.

Annars då... Ja det händer en hel del saker i mitt liv. Jag känner mej som rätt så upptagen person, och jag vet inte om jag gillar det eller inte. På så sätt ska det verkligen bli skönt att få komma till fjällen och bara få vara hihi.
Äntligen har jag bokat en tid till läkarn det tog tid men nu ska jag äntligen få veta vad det är för knöl som jag har. Eftersom den har nu blivit svart och skorpig, om jag ska vara ärlig så är jag faktiskt beredd på att det kan vara hudcancer. Men jag kommer hålla mej uppdaterad för er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0