Clutch

Jag kunde ju inte låta bli att beställa dom här två väskorna från H&M.



Clutch från H&M.

Så nån av dom här kommer jag ha med mej på 40 års kalaset. Får se vilken som passar bäst till mina kläder. Jag är super nöjd med dom, lagom stora och så. Jag fick för mej att det skulle vara tyg material på väskorna, men det är det inte. Det står pappersstrå på deras sida, nu när jag gick in och kollade på deras sida haha. Så får se hur länge väskorna kommer hålla.
Sen den väskan som är svart och vit är inte svart och vit. Det är nämligen svart och beiget.

Sen så har jag även velat ha en clutch, tycker att det är jätte snyggt. Så nu får jag prova på och känna hur det känns. Innan man köper en riktigt dyr. Jag har min dröm clutch från Mulberry.

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh fina! Kikade på dessa häromdan :)

Kram Nina.

2011-03-16 @ 20:30:32
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0