Godmorgon

Då har vi en ny vecka framför oss igen och vad härligt det känns. För den här veckan kommer det hända roliga saker. Ska på 40 års kalas på fredag, sen har jag bytt helg så jag kommer vara ledig hela den här veckan. Blir att jag jobbar nästa helg istället.

Sen så kan jag avslöja att jag är så glad att äntligen har en jobbig börda släppt för mej. Tänk att det skulle ta 3 år. För ni som har följt min blogg från början kommer nog ihåg vad 13 mars innebär för mej! Det har varit ett jobbigt datum för mej. Men jag är så glad att igår tänkte jag inte alls mycket på det. Har knappt tänkt på det i år. Det är så skönt att jag har äntligen gått vidare. Men jag kommer ändå ha kvar ärret inom mej, men jag har lärt mej hur jag ska leva vidare med det.

Nu är det färdigt att vara djup, så nu ska jag ta till vara den här dagen.
Ha en underbar måndag!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag gick tiölbaka och läste din berättelse från förra året. Du är stark!! Kram

2011-03-14 @ 09:15:21
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: gaby

Bra kämpat Nina,det måste vara svårt att sudda bort.Kram,kram.

2011-03-14 @ 19:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0