Godmorgon

Alltså vilka drömmar man har på morgonsidan. Jag måste verkligen ha en livlig fantasi. En dröm var så hemskt så jag började gråta, sen var en annan dröm helt konstig. Drömmde om ett 30 års kalas och vi var hur många som helst på den festen helt sjukt för Tommy Körberg var där för att han skulle sjunga. Ni ser ju vilka konstiga drömmar man har hihi.

Idag måste jag börja med att förberedda mej själv för morgon dagen. Tänkte att man skulle måla naglarna idag, för jag är så duktig på att måla utanför haha. Imorgon blir det en stress dag, men jag vet vad jag ska ha på mej, men det kan hända att jag ändrar mej också i sista sekunden.
Ha en jätte härlig dag idag!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag har också riktigt livlig fantasi i mina drömmar. Händer också att jag vaknar av att jag gråter, eller att jag typ drar upp benen. Måste vara jobbigast för min kille. Han måste ju bli helt vettskrämd när jag vaknar rädd!



Intervjun idag gick bra. Hoppas jag. Det är ett typ av rekryteringsföretag. Så svårt när de frågar hur man skulle göra i vissa situationer man aldrig ha varit i. Hoppas att de bortser från sånt och ser att jag kan tillföra något!



Vad fina de väskorna du beställde ser ut. Jag beställde en klänning för h&m för ett tag sedan, hämtade ut den igår. Usch! Satt så dåligt!:( Nu får jag beställa något annat i stället - får se det positivt:)

2011-03-17 @ 10:47:18
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0