Godmorgon

Oj det blev en riktigt lång sovmorgon idag, det var länge sen jag sov tolv timmar i sträck. Hoppas att jag kommer ändå att somna i tid ikväll eftersom jag ska jobba imorgon och söndag. Jag har nämligen tidiga pass, så jag ska upp på natten.

Idag så är det ju fredag, och självklart så blir det fredagsmys. Idag blir det en lyxmiddag, för idag har vi bott i en hel månad i den här lägenheten. Jag undrar när vi ska bli klar med den. Det har verkligen gått på sparlåg med att bli klar med lägenheten, inte bra. Men idag ska jag göra ett ryck samt så ska jag åka och trängas med pensionärer på en matbutik. För jag måste handla lite saker till middagen.
Ha nu en jätte bra fredag!

Kommentarer
Postat av: maria

tusen tack Nina!=D ,ja de säger väl det haha;D,ja det var verkligen ingen dålig present blev verkligen superglad för den! har ju önskat mig en sådan länge nu!=),tack åter igen Nina! du är alltid så himla go och snäll o kommenterar!=D mega kramar!!!!

2011-03-25 @ 14:15:42
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Nina

Ha en underbar helg gumman!

Kram Nina.

2011-03-25 @ 19:13:04
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0