Godmorgon

Gud vad jag har blivit dålig på att blogga. Men det känns som att det händer inte så mycket just nu, det är som att jag väntar på bättre tider haha. Eftersom jag inte jobbar så mycket så blir det att jag åker iväg mycket. Jag är som aldrig hemma. Men idag ska jag vara hemma hela dagen, för jag har en hel del att göra.

Vi var ju till Mio möbler igår, och köpte våra sängbord, som vi får hämta nästa vecka.



Vårt sängbord Grace.

Sen skulle vi ju även kolla på ett bord som dom inte hade hemma, så dom skulle ta hem det så vi ska få se det. För man vill ju inte köpa något som man inte har sett. Det var samma med våra sänglampor hade dom inte heller hemma, så det skulle dom också ta hem så vi får se hur dom ser ut.

Vi ska försöka ha ett slags tema för vårt sovrum, men jag tror att jag har nämnt det tidigare. Det ska vara hotell känsla över det hela.

Kommentarer
Postat av: maria

tack Nina!=D ja det var verkligen inte dåliga saker är så otroligt tacksam för allt jag fick! det hade räckt att man bara hade gått ut o ätit o få träffat alla underbara människor man fick träffa o umgås med!!=D...ja det förstår jag att du är nyfiken vad du ska få när du fyller år!!=D när är din födelsedag?.....vilket fint sängbord! åhhh vad roligt det måste kännas o få fixa o dona i sitt nya hem det är ju det roligaste man kan göra!!=D



ha en underbar dag! kramar!

2011-03-29 @ 13:23:45
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

jättefint sängbord!

2011-03-29 @ 13:53:46
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0