Home

Man kan nästan säga att vårt gästrum/tvrum är färdigt. Jag är jätte nöjd med rummet. Tänkte att ni skulle få se lite detaljer från rummet.



Vägghyllan ovanför bäddsoffan.

Jag gillar Buddha statyer, det är något med dom. Tycker att jag blir så lugn när jag ser på dom sen så har jag varit jätte intresserad av vad såna statyer står för. Nu har jag ju fått lite andra intressen hihi.



Kommer inte ihåg vad den här står för.



Drömfångare.

Jag har en drömfångare ovanför vår säng, så självklart måste folk som sover över oss också få ha en drömfångare ovanför deras huvuder när dom sover.

Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Åh så fint gumman.

2011-03-07 @ 17:31:16
URL: http://Www.thistakes.com/
Postat av: maria

tack Nina!!!=D ja jag gillar den=D.....vad fint du börjar få!!!=D ska bli roligt o se mer bilder fram över!!! ha det bra själv!! massa kramar!=D

2011-03-07 @ 21:45:04
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: gaby

Det var ju fint.Roligt att ha ett gästrum. Kram

2011-03-07 @ 23:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0