Mat

Pizzan är i ugnen och det är bara ca 10 minuter kvar tills man får ta första tuggan. Hemmagjord pizza är verkligen gott.

Kan säga att jag mår verkligen toppen nu, så fort klockan hade passerat tolv så blev jag som en människa igen. Men jag tycker inte att det känns som lördag, det känns mer som att det skulle vara söndag idag. Men det är väl för att man går inte så ofta på fester på en fredag.

Måste ju berätta om gårdagen så blev vi bjudna på tre rätters och vi var ca 20 personer. Vi hade även lekar så det var super kul.
Och maten var super gott och mycket trevligt folk på festen.




Vi gav det här till 40 åringen hihi. En flaska rosé Moét & Chandon och en mörk chokladkaka. Måste säga att jag är jätte nöjd med vår present, men jag är alltid nöjd med presenterna som jag ger bort.

Kommentarer
Postat av: Nina

Den skumpan är farligt god! :)



Tack för gratulationen vännen!

Kram Nina.

2011-03-21 @ 20:52:29
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0