Men Shiiiit!

Jag får bestlutångest, vet inte vad jag vill ha för mobil. Funderar på en Samsung, Nokia och I Phone. Nån av dom märkerna kommer det bli.
Men det är ju det att en I Phone kostar så mycket pengar. Men det är så här jag har aldrig ägt en dyr mobil, har aldrig haft den senaste eller så. Sen så byter jag inte heller mobiler varje år. Jag har mina tills dom går sönder. Så på det sättet tycker jag att jag kan förtjäna att ha en dyr mobil för en gångs skull. För jag skulle ha den tills den går sönder.

Min ekonomi skriker nej till en I Phone, men det som har hänt nu är ju ändå en oförutsedd händelse. Jag måste ha en mobil som funkar, så jag ska försöka leta upp om jag har nån gammal kvar som jag kan använda tillsvidare. Sen så måste jag fortsätta och tänka och så måste jag ha ett snack med min sambo.



Update:
Nu har jag funderat färdigt och tagit mitt förnuft till fånga. Det blir ingen Iphone den här gången. Det blir en Nokia. Måste ändå prata med min sambo, för jag är inte duktigt på det där med mobiler och så. Ni vet killar och mobiler går hur bra som helst. Men jag och mobiler går inte bra ihop.
 
Den som jag har kollat in kostar inte nå mycket så den skriker inte min ekonomi åt. Sen så är jag ju nöjd över den gamla mobilen min som har gått sönder som jag har alltid gillat, så jag blir nöjd att jag får en liknande mobil fast bättre kamera och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0