Min garderob...

Jag har ju en dröm att ha en wic. Tyvärr så blir det ingen sån i den här lägenheten. Men bara för att jag inte har det så kan man ju ändå försöka ha fint i garderoben. Jag tycker att jag har fått en helt ok ordning i min garderob. Visst skulle jag kunna ha likadana galjar, men det får bli ett annat projekt. Så här ser det ut i min ena garderob.



Mina klänningar.



Mina kjolar.

Jag skulle även kunna ha en färgordning, men som sagt jag är ändå nöjd. Så är jag ute efter en klänning så ska jag öppna den här garderoben hihi.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag färgordnade mina kläder en gång. Det såg hemskt ut och så inte jag! Blir fint på bild - men vem har så i verkligheten?! Kul att ni börjar komma i ordning +hunden. Ha så kul idag med uppackning! Kram

2011-03-03 @ 08:09:43
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: Maria

Hänger nog mycket snyggt där :-)

Jag älskar att ha ordning i garderoben men har galgar i samma, skulle störa mig supermycket om det hängde olika, :-)

Min ena dotter har trägalgar, min andra kör med vita och jag har svarta från HM

2011-03-03 @ 13:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0