Mio

Äntligen ska vi åka till Mio möbler. Jag tycker att det ska bli så kul att få se på lite möbler sen att vi ska även köpa våra sängbord är ju jätte bra. Det är så mycket saker som är planerat så man vill att alla möbler ska komma på en gång. Jag skulle även vilja säga vad det är för möbler som vi är ute efter. Men jag tänker fortfarande vara hemlig, men jag lovar ni ska få se sen när allt är klart, för det kommer bli hur bra som helst.

Kan även avslöja att vi ska ju ha en inflyttningsfest. Men jag vet inte riktigt när men den kommer bli av. Sen har vi även lite middagar framför oss.  Får se när den första middagsbjudningen blir.


Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Oh skoj för er att shoppa möbler, dem har så fint på MIO.

2011-03-28 @ 18:31:20
URL: http://Www.thistakes.com/
Postat av: Nina

Kul med inflyttningsfest! :)



Kram N.

2011-03-28 @ 21:11:16
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0