Monday

Snacka om att tiden går fort när man sitter framför en dator. Det är som en kund sa till mej igår, har du också en klocka som är helt speedad hihi. Det stämmer så bra för idag är min klocka speedad haha. Det är så mycket som jag ska hinna med idag.

Tänkte springa på crosstrainer idag. Ska använda den varje dag restan av mitt liv haha. Så får vi se om det går fort att gå ner i vikt. Sen så måste jag avslöja att jag har några till kartonger att packa upp, men det är inte många, ca 5 st kvar. Det är så här att vi har packat upp allt det som vi ska ha i lägenheten. Men det jag håller på med nu är mina karonger som jag ska skänka sen kartonger som ska ner till förrådet. Så bara där är det jobb. Jag har tänkt vara duktig idag och kanske få klart nån kartong.

Sen funderar jag på vad vi ska äta till middag, har sett i många bloggar att dom har ätit tacos i helgen. Så självklart blev jag sugen på det. Så vi får se om det blir tacos till middag.

Nä, nu blir det först lite frukost/lunch sen blir det att jobba hårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0