Tisdag!

Då är man hemma igen, blev som vanligt att man lånade hem lite film från jobbet. Men det kommer inte bli så sen kväll ikväll eftersom jag ska jobba imorgon också, så det är super bra.

Ja just, idag kan man väl säga att det var historiskt att jobba eftersom bensin 95 oktan kostar nu 14:28kr/liter i hela Sverige. Man har aldrig varit med om så hög liter pris för en tankning.

Har ni ätit nån semlor idag? Min sambo hade tagit hem en åt mej idag så det var super gott och få äta efter man har jobbat en hård dag haha.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag hörde om bensinpriset på radio. Galet! Tur att jag inte har bil själv. Skönt att våren börjar komma. Känns så iaf med sol i princip varje dag och att termometern börjar smyga sig över plus. Hur är vädret hos er? Har ni mycket snö kvar? Ha så kul på jobbet, kram

2011-03-09 @ 07:58:04
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: gaby

OJ,oj,vad semlor är gott,men alla bagerier har inte goda.Det gäller att köpa på rätt ställe.

2011-03-09 @ 08:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0