Friday

Äntligen fredag och helg fast det innebär att jag ska jobba hela helgen hihi. Måste erkänna att jag har börjat känna mej sliten. Har nu jobbat 7 dagar i sträck har två dagar kvar för att bli ledig på måndag sen börjar jag och jobba igen på tisdag. Så visst får jag känna mej sliten? Haha.

Det var lite körigt idag på jobbet, speciellt morgonen. Blev lite små stressad men det blev bra ändå till slutändan. Så jag är jätte glad att jag är hemma nu. Nu ska jag ta det lugnt en stund innan jag ska börja dammsuga.
Hoppas att ni har en hörlig fredag och mysig helg! 


Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas att du har en bra jobbhelg! Slit inte ut dej.

Kram N.

2011-05-21 @ 14:41:34
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0