Godmorgon

Snart helg, och då ska jag börja och jobba. Men jag tycker att det ska bli riktigt kul att få jobba. Så man vet att man får en lön igen, och att man får träffa folk hihi.

Idag är det bra väder, skulle vilja vara ute. Men som vanligt så har vi skugga på balkongen, vi kommer aldrig ha nån sol på balkongen, det är bara på natten som solen kommer vara där.

Jag har lite tråkig dag idag, jag har ringt runt till folk nu på morgonen så har dom fullt upp hela dagen. Jag hade velat gå ut och gå och få ha på mej mina easytone. Fast jag vill inte ut och gå ensam, vill prata med nån.
Det är som att jag sitter i ett fängelse.
Hoppas ni får bättre dag än mej!

Kommentarer
Postat av: Linda

du skulle ringt! var hemma hela dagen igår:)

2011-05-12 @ 14:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0