Onsdag

Idag så har jag varit en sväng till Skellefteå, jag ville följa med när vi skulle skjusa hem min mormor. Vi var även förbi kyrkogården. Min morfar kommer få hamna på en fin plats om man nu kan säga så. Begravningen kommer bli i den här månaden.

Det känns som att dom senaste tre åren, så har vi råkat ut för tråkigheter hela tiden. När ska allt börja vända? Tack och lov att vi går mot sommar!

På fredag ska jag och min sambo ha den första middagsbjudningen, det kommer bli super trevligt. Våra vänner Linda och Johnny ska komma hit.
Jag har redan gjort klart menyn för kvällen, för vi var och handlade igår. Så jag hoppas verkligen att allt kommer bli lyckat hihi.

Just ja det här måste jag skriva om för det är lite komiskt. Jag och min sambo har nog inte så där jätte tur med avlopp och sånt. För igår så kopplade vi in diskmaskinen för första gången. Jag och min sambo är inte van med diskmaskin, så vad tror ni hände???
Vi hade stoppat i diskmaskinen två tallrikar och en skärbräda det var allt. Så när vi trycker på on knappen så märker vi när maskinen ska töma vatten så får vi det på golvet. Så det var bara börja torka upp vattnet man blev ju irriterad på dom som har installerat in maskinen. Men hur som helst så har vi löst det nu så nu ska det inte komma ut nå mer vatten på golvet.

Det var som när vi hade installerat in tvättmaskinen i den här lägenheten så hände samma sak när tvättmaskinen tömde på vattnet så kom det på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0