Sunday

Nu är man tillbaka. Vi kom hem sent igår sen så var jag inte heller på nått bra humör. Så därför blev det inga inlägg.

Jag var ju på min morfars begravning i fredags. Så det var jätte sorgligt. Tror aldrig att jag har gråtit så mycket på nån begravning nån gång. Sen var det första gången jag var på en jordbegravning. Det var verkligen inte kul att se när kistan sänks ner i marken. Men det kändes ändå skönt att veta att att det inte kommer vara nån traktor som bara slänger ner kistan i marken eller hur man nu ska förklara det.

Jag saknar verkligen min morfar, och nu ska jag se till att vara ännu mera hos min mormor. För min mormor och morfar har betytt jätte mycket för mej och betyder fortfarande mycket för mej.



Blommorna som var på bordet till minnesstunden.



Kyrkan som begravningen var i.



Smörgåstårtan till minnesstunden.



Chokladtårta till fikat.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag beklagar och hoppas att begravningen var fin! Ta hand om dig

2011-05-29 @ 21:02:00
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: Nina

Oh alltid jobbigt med begravningar, men samtidigt skönt med avslut och när de är över. Man måste verkligen ta till vara på alla stunder här på jorden, tiden är så kort :( Som en vän skrev på sin statusrad på Facebook efter hans mor gick bort för någon vecka sen, Every day above ground is a good day <3

Många kramar.

2011-05-31 @ 21:01:54
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0