Baka

Idag så åkte jag till mina föräldrar för att baka Lussekatter. Måste erkänna att sist jag bakade lussekatter var när jag gick i högstadiet och vi hade hemkunskap. Jag gillade hemkunskap och den som jag fick jobba med var en ganska kul kille, för han var alltid så klumpig i köket så jag stod för det mesta och skrattade hihi.
Vi fick bakduken att börja brinna, han har stoppat salt i bullarna istället för socker, han brände sej när han skulle diska. Jag har bränt plättar i stekpannan så det blev en riktigt os och det luktade inte gott.  Vilka minnen man har haha.



Lussekatter innan gräddning.

Har redan ätit två st och dom är super goda. Tror att min sambo kommer bli stolt över mej idag hihi.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag har också bakat lussekatter idag! Så gott!! Kram

2011-11-10 @ 20:29:22
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: Gaby

Snyggt Nina,vad gott. Natti,natti.

2011-11-10 @ 23:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0