Godmorgon

Äntligen söndag, bara för att jag är ledig imorgon så innebär det att  jag ska ringa det jobbiga samtalet, men det är ingen idé att ta ut det i förskott. Men jag känner på mej att det kommer bli strul med det hela.

Precis om en vecka så är det äntligen första advent. Men eftersom jag ska jobba nästa helg också så blir det till veckan att börja julpynta. Jag har även hittat lite saker som jag vill skaffa till hemmet. Så jag måste åka in till stan nån dag i veckan.
Ha en jätte härlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Ta det lungt,det går bra. Kramis

2011-11-20 @ 10:15:50
Postat av: Vickan - allt i rosa

Har du besökt det nya, rosa, svenska och lyxiga klädmärket Pinkoholic? www.pinkoholic.se

Just nu kan jag erbjuda mina läsare på bloggen 10% rabatt på hela Pinkoholics sortiment!

2011-11-20 @ 14:33:29
URL: http://blogg.alltirosa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0