Godmorgon

Idag vill man inte stiga upp från sängen för att den var så skön hihi. Men jag måste gå och lägga mej tidigt ikväll så man är pigg när man ska hålla på med inventering imorgon.

Idag ska jag få hämta ut ett paket, det ska bli super roligt. Sen så är det på tiden att jag fotar vad jag hämtade ut förra veckan och så hade jag ett trevligt paket i brevlådan igår.
Älskar paket, fast dom kostar att få dom haha.

Snön är fortfarande kvar så det är härligt och det är nästan minus 10 ute. Så det blir att sitta inne idag, måste skriva en matlista. För idag blir det att storhandla, sen ska vi ha en middag på fredag för min bror och hans fru.
Ha en super härlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Jag

;-)

2011-11-29 @ 14:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0