Godmorgon

Idag är det Fars dag! Så det blir att åka till mina föräldrar och vi ska få middag. Så ska vi ge en present till pappa. Det blir trevligt.

Igår var man verkligen sliten, för jag och min sambo somnade efter vi hade kommit hem från utställningen, sen steg vi upp vid fyra tiden för att åka till min brorsa och hans familj. Där det blev att äta köpes pizza och dricka Dr pepper. Det var verkligen gott, jag passade även på att köpa tidningen Visage för Sofi Fahrman är ju med i tidningen. Gillar Sofi Fahrman, hon verkar vara så naturlig sen så gillar jag hennes blogg också och hennes tidning.

Imorgon ska jag jobba, blir ett tio timmars pass. Så då blir det inte riktigt söndagsmys idag hihi. För jag gillar ju egentligen söndagar, men inte idag eftersom det är jobb imorgon haha. Men det blir ändå kul att jobba.
Ha en jätte bra söndag och fira era pappor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0