Lördag

Har varit hemma en stund. Är ensam hemma idag för min sambo är på vift med sina vänner hihi.
Ganska skönt med egentid, men det är klart att det är kul när han är hemma också.

Min arbetsdag började inte bra idag, har fått jobba i en timme med en som har just fått jobb på mitt jobb. Han ville hela tiden gå hem tidigare. Så jag blev rätt så arg på han. Sen gick han och bytte om till sina egna kläder 15 minuter innan han skulle sluta. Jag fattar ärligt talat inte hur han har kunnat fått jobbet. Har aldrig jobbat med nån som är så där lat. Ska jobba med han imorgon också en timme, suck.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Det går nog bra,tänk på nåt roligt i stället. Kram!

2011-11-27 @ 10:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0